15 czerwca, 2016

NAJLEPSZE I NAJTAŃSZE STROJE KĄPIELOWE- DO 30 ZŁOTYCH!

Witam ;) Zaczyna się okres letni- chyba najbardziej lubiana pora roku. Wakacje, słońce, morze, plaża, baseny! Jest wręcz cudownie. Ja dziś postanowiłam pomóc Wam w doborze stroju kąpielowego do 30 złotych! Są takie? Ależ oczywiście! Co prawda na dosyłkę czeka się sporo, ale jeśli zdecydujecie się zamówić je teraz to możecie być spokojne- wasze wymarzone bikini dotrze na czas :) A więc zaczynamy!

1. Jestem w nim totalnie zakochana! Uważam że każda kobieta- ta z mniejszym, i ta z większym biustem będzie wyglądała w nim oszałamiająco. Nie jest to typowe bikini, ale ma w sobie cos przyciągającego. Dużą uwagę skupiają na sobie te azteckie wzory które ja osobiście uwielbiam. Jego cena to tylko 6.23$ czyli ok 25 złotych polskich. KLIKNIJ I ZAMÓW!

2. Frędzle to zdecydowany hit sezonu letniego 2016. A co powiecie o takim stroju? Ja uważam że jest obłędny. Będzie szczególnie pasował dla dziewczyn o małym biuście. KLIKNIJ I ZAMÓW! 


3. Strój w stylu pinu up girl? Czemu nie. Na plaży napewno zwrócisz nim na siebie uwagę, a o to chyba też chodzi. Do tego majtki z wysokim stanem skutecznie zakrywają boczki, lub nieco zbyt szerokie uda. KLIKNIJ I ZAMÓW!

4. Ta propozycja jest idealna dla kobiet lubiących sportowy styl. Świetnie sprawdzi się dla osób aktywnych, uprawiających sport. KLIKNIJ I ZAMÓW!

5. Ta wersja bikini napewno jest już wam znana, ale wciąż budzi duże emocje, i nie znika ze sklepowych półek. Dzięki neonowym kolorom wasz opalenizna zostanie mocno podkreślona, co sprawi że poczujecie się mega atrakcyjnie. KLIKNIJ I ZAMÓW!

To tyle z moich dzisiejszych propozycji, mam ogromną nadzieję że Wam pomogłam i post się spodobał. Do zobaczenia! 

1 komentarz:

  1. Numerek 1 najbardziej mi się spodobał, klikłam :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń