26 czerwca, 2016

NAJLEPSZE OBCIĘCIA I FRYZURY- LATO 2016!

Lato to czas zmian, szaleństw i to nie tylko jeśli chodzi o nasze życie, ale i wygląd. Może to właśnie jest dobry czas na zmianę image? Może czas żeby poeksperymentować z nowymi fryzurami? Dziś przygotowałam dla Was kilka moich propozycji, inspiracji na tę zmianę. Mam nadzieję że to podkusi Was do odwiedzenia fryzjera :) 


Klasyczny bob z refleksami, albo proste krótkie cięcie? Każda z tych opcji tego lata to dobry wybór. Warto jednak pamiętać że musimy wszystko dopasować do naszego kształtu twarzy, ale o to nie musicie się martwić jeżeli znajdziecie się w rękach dobrego fryzjera. Masz długie włosy które uwielbiasz ale czujesz się w takim wyglądzie nudno? Świetnym rozwiązaniem może okazać się długa prosta grzywka, która optycznie skraca czoło i nadaje młodzieńczego wyglądu. 


Dwa warkocze holenderskie i koczek samuraj są hitami tego lata. O ile drugą łatwo zrobić, tak z warkoczykami może pojawić się mały problem. Jednak pamiętajcie- praktyka czyni mistrza. Natomiast dwie kolejne propozycje- kok i "beach waves" towarzyszą już nam od kilku sezonów. Takie fale można osiągnąć przy użyciu lokówki (najlepiej stożkowej). Jeśli wolicie alternatywę eko, to możecie zapleść dwa dobierane warkocze gdy włosy są lekko wilgotne i przespać w nich noc. Wstając rano będziecie bardzo zadowolone z efektu. 

Mam nadzieję że post się spodobał, i do następnego! ;) 


5 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podobają się te warkocze holenderskie! <3
    Jednak ja dotychczas znałam je pod nazwą ''francuskie''.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, ja myślę żeby coś zmienić na lato ale nie wiem co ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się co do hitów lata. Sama często je na sobie stosuję! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Long boby sa po prostu świetne. Boję się jednak ściąć włosy a) tak krótko, b) tak, że mogę ich potem nie doprowadzić do porządku. Te fryzury wyglądają na takie, które trzeba rano układać, a mi nie chciałoby się wstawać wcześniej, żeby coś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie stawiam na warkocze i krótkie fryzury, za koczek mnie wczoraj opierniczyła fryzjerka ;D

    OdpowiedzUsuń