26 listopada, 2015

DIY- BARDZO PROSTA, SZYBKA ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI

Cześć wszystkim! Dziś bardzo szybka, łatwa instrukcja na wykonanie uroczej zakładki do książki. Myślę że pomysł jest bardzo ciekawy, a wykonanie go nie sprawi Wam żadnej trudnosci. Polecam zapoznać się z dalszą częścią posta :)


Zaczynamy od przygotowania niezbędnych materiałów..

Wymieramy prostokąt (wymiary możecie wybrać według Waszego uznania) 

Rysujemy dwa małe trójkąty, tuż obok siebie. Będą to uszka. 

Następnym krokiem będzie wykonanie "łapek" i całej buzi. 

Kontury poprawiamy markerem, możemy też dodać jakiś kolor. 

Wycinamy nasz prostokąt, i mamy gotową zakładkę ;) Prawda że nie jest to trudne? Powodzenia! :)

14 komentarzy:

  1. Urocza! Jak będę miała troszkę czasu, na pewno ją zrobię :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł ^^ muszę taką zrobić !
    Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam diy! zwłaszcza ciuchów :D ale zakładka tez spoko :D musze wypróbować:)

    i kochana jeszcze mam prośbę :D klikniesz? http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html bede wdzieczna :*

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię :3 Bardzo przydatny post, obserwujemy?
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kiedyś podobne zakładki widziałam i są serio urocze! Może kiedyś w wolnej chwili zrobię i sobie takie cudeńko!

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo słodka :D. Robiłam kiedyś coś podobnego w kształcie serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo słodka :D. Robiłam kiedyś coś podobnego w kształcie serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, ja robiłam podobną ale pingwinka. Świetny post obserwuję :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :)
    Wspólna obserwacja ? :)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń