27 lipca, 2017

MOI WŁOSOWI ULUBIEŃCY #1- ANNA LEWANDOWSKA


Hej, hej. Dziś postanowiłam wprowadzić nową, świeżą kategorię na moim blogu- otóż spośród osób znanych, będę wybierać i opisywać te, których włosy, ich kolor, styl układania podobają mi się najbardziej. 

Dziś postanowiłam wybrać dobrze znanym wszystkim- Anie Lewandowską. Trenerka wywołuje mieszane uczucia, możemy teraz dyskutować nad tym że nad jej fryzurą czuwają specjaliści, a sama ona się do tego nie przyczynia,ale jej włosy to zdecydowanie duży atut urodowy!  Szukałam długo na internecie jakiś informacji odnośnie jej obcięcia, koloru ale nic takiego nie znalazłam, więc podjęłam ryzyko przeanalizowania tego samodzielnie. Chętnie poczytam też Wasze opinie na temat fryzury naszej polskiej WAG. Zapraszam do dalszej części posta :) 
Zacznę od tego w jakim mi osobiście wydaniu Ania podobała się najbardziej, i myślę że tutaj troszkę zaskoczę. Najbardziej spasował mi look- ciemne odrosty i blond na długości. 


Buzia wyglądała świeżo, kolor dobrze skomponowany do jasnych oczu Ani. 
Jeśli chodzi o obcięcie- Lewandowska stawia na mocno wycieniowane włosy, przy dłuższych było to obcięcie w stylu "V". 

Podczas tych kilku lat pojawiania się w mediach, nie bała się eksperymentować, ale nie były to eksperymenty szalone. Bardzo do twarzy jest jej z krótszymi włosami, natomiast ciemny kolor kompletnie do niej nie pasuje. 


Znana dietetyczka lubi nosić kucyka, i bardzo często pojawia się w pofalowanych, bardzo łądnie wymodelowanych włosach. 


A Wam w jakim wydaniu podoba się owa gwiazda najbardziej? Czy inspiruje was ona do zmainy fryzury, czy uważacie że wręcz przeciwnie, nie wygląda ona dobrze? 



Mam nadzieję że post się spodobał, i zajrzycie za niedługo sprawdzić kolejną gwiazdę i jej włosy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz