18 listopada, 2015

DIY KARTKA ŚWIĄTECZNA ŁATWA, KROK PO KROKU

Hej kochani! ;) Wiem że posty pojawiają się codziennie, ale mamy pełno pomysłów i chcemy je wszystkie wykorzystać, dlatego mamy dużo zapału i energii. Dziś po raz kolejny DIY, tym razem jest to banalnie prosty pomysł na kartkę świąteczną. Mam nadzieję że się Wam spodoba, i skorzystacie z mojego pomysłu! ;)



Do wykonania kartki potrzebne nam będą: 4 kwadraty z papieru kolorowego (rozmiery według waszego upodobania), albo możemy skorzystać tak jak ja z gotowego szablonu i wydrukować (TUTAJ). Klej (najlepiej magik) ja mam tylko biurowy, i naklejenie zajmuje dużo więcej czasu, niestety. Nożyczki, białą kartkę zagiętą na pół. 

Wycinamy kwadraty na pół-okręgi. (Coś w stylu kawałka pizzy;)) i układamy na naszej białej kartce. 
Naklejamy na naszą kartkę 

Odmierzamy naszą wstążkę i naklejamy na każdej stronie po rogach. 


I tak oto w kilku krokach mozemy otrzyamć niebanalny pomysł na kartkę świąteczną, albo oryginalną ozdobę w naszym pokoju. Mam nadzieję że pomysł się Wam spodobał :)

4 komentarze:

  1. świetnie wygląda :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog :) Zapraszam również do siebie, możemy się zaobserwować i wpadać do siebie częściej :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna! : o Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna kartka !!! Też w tym roku zabieram się takie własnej roboty kartki !!
    Natchnęłaś mnie <3

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń