21 listopada, 2015

DIY- UPIĘKSZ NIEPOTRZEBNĄ PUSZKĘ! METODA DEPUCAGE

Cześć wszystkim! Dziś kolejny post z serii DIY. Chciałabym Wam pokazać prosty sposób na przerobienie starej puszki. Jeśli chcecie zobaczyć jak to robię, zapraszam Was do dalszej części postu ;)

Po pierwsze niezbędna do pracy będzie nam cierpliwość, i pare godzin wolnego czasu. 
Zaopatrzcie się w farbe emulsyjną krylową, i wygodny pędzel którym łatwo będzie się nakładać farbę na puszkę. 


Malujemy puszkę farbą, czekamy aż przeschnie i nakładamy drugą wartwę. Jeśli nadal Wam coś przebija, to się nie przejmujcie. Wcale nie musi to być dokładnie wymalowane, zdecydowanie więcej uroku ma kiedy występuję lekkie "przetarcia". Zabezpieczcie miejsce pracy gazetami, albo jakimś starym niepotrzebnym materiałem.


W czasie gdy nasza puszka będzie schła, zajmijcie się wyborem serwetek które macie ochotę przykleić. Koszt takiej serwetki to 50 groszy, a wybór jest ogromny. Ja nie obcinałam serwetek, tylko delikatnie je "darłam" po bokach, żeby efekt był bardziej hmm.. naturalny? :) Musicie to robić naprawdę delikatnie, wystarczy trochę za mocno pociągnąć i to się psuje. Pamiętajcie żeby usunąć wszystkie inne warstwy z naszej serwetki. 


Kolejną potrzebną rzeczą jest klej i lakier do depucage. Ja posiadam 2w1, i kosztowało mnie to 16 złotych. Na pewno można zakupić to w jakimś papierniczym sklepie. Znajdźcie też jakiś niewielki pędzel, taki jak do farb bo pracuje się nim wygodniej. Przy nakładaniu tego kleju musicie robić to dokładnie i ostrożnie. 


Czekamy aż wszystko wyschnie, moze to potrwać parę godzin, a następnie cieszymy się gotowym efektem. Prawda, że nie jest to ciężkie? :) Ja moją puszkę wykorzystałam na przechowywanie lakierów do paznokci. 

15 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł! :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super to wygląda !
    pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł! Tak samo jak na tą kartkę świąteczną :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pomysł! Podoba mi się!
    wspolna obserwacja? :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda!
    Zapraszam do siebie http://locastrica.blogspot.com/
    Może wsp obs? Daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ;)
    Bardzo lubię takie ręczne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł ;)
    Bardzo lubię takie ręczne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspirujący pomysł , na pewno skorzystam :*
    http://onememoriess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiliśmy coś takiego w szkole na zajęciach technicznych. Jest to bardzo fajny pomysł. :)
    Ślicznie Ci wyszło!

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pomyslowe, ja jednak niestety jestem słaba w pracach plastycznych..../Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł ^^
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna przemiana :) Zapraszam na mojego bloga :) moze wspolna obserwacja? www.fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń