10 lipca, 2016

CO WARTO KUPIĆ PODCZAS LETNICH WYPRZEDAŻY+INSTAGRAMOWE INSPIRACJE

Hej. Wyjeżdżacie, macie chęć odświeżyć nieco swoją garderobę, a z kasą różnie bywa? Teraz jest najlepszy okres żeby znaleźć coś ładnego, i w dobrych cenach. Wystarczy poszperać w internetowych sklepach, lub stacjonarnych. Ja dziś postanowiłam pokazać wszystkie te rzeczy które spodobały mi się najbardziej i które są "must have" dla mnie tego lata. Ciekawi co wybrałam? Zapraszam do zapoznania się z moimi propozycjami. 

1. Sukienki
Sukienki maxi, mini- każda jest wręcz idealna na lato! Tą wersję pierwszą polecam szczególnie dziewczyną które są wysokie, jeżeli decydujemy się na wersję mini- wybierajmy tylko te które są idealnie dopasowane. Nie za szerokie, ani zbyt obcisłe. 

1. Maxi sukienka H&M//69,90
2. Maxi sukienka H&M//74,90
3. Sukienka mini z naszywkami SINSAY//49,99
4. Sukienka maxi z rozcięciami CLOCKHAUSE// 69,90


2. Kombinezony
Kombinezony to hit tego lata, nie dziwię się- są bardzo wygodne i prezentują się naprawdę świetnie. Te z długimi spodniami idealnie sprawdzą się na letnie wieczory, i można założyć je na każdą okazję- luźne wyjście, czy nawet randkę. 

1. Elegancki czarny kombinezon SINSAY//49,99
2. Kombinezon na ramiączkach MANGO//59,90
3. Kombinezon w kwiaty H&M//29,90
4. Kombinezon ANSWEAR//79,90 

Dziś również wybrałam dla was moje ulubione instagramowe letnie outfity. Może również którejś z Was się spodobają, i zainspirują. 


Mam nadzieję że post się podobał. Chcecie więcej instagramowych inspiracji? :) 

1 komentarz: