14 grudnia, 2016

CO KUPIĆ POD CHOINKĘ? GIFT IDEAS


Czas leci nieubłaganie szybko, dopiero co wylegiwałam się na słonecznej plaży, i spędzałam letnie wieczory ze znajomymi, a tu już śnieg za oknem,i święta tuż za pasem. Mam sporo pomysłów na posty, ale brakuje mi motywacji aby usiąść i je dla Was przygotować. Mam nadzieję że od 2017, w koncu zabiorę się za bloga na poważnie, i w sumie mam nadzieje że za swoje życie też.. :) 

Ale nie o tym dziś. Mamy przed sobą ciężkie wybory co do prezentów. Ale zawsze kierujmy się najważniejszą zasadą- prezent ma być praktyczny. I nie zapominajmy że te DIY od serca, czasami wywołują więcej uśmiechu, niż zegarek za cenę z kosmosu :) 


1. Piżama h&m/ok. 60zł 
2. Torebka Mohito/ok. 130zł 
3. Bransolrtki Yes/ok. 100 zł 
4. Czapka Sinsay/ ok. 30 zł
5. Szalik Sinsay/ok.30 zł
6. Perfumy NC/ok. 60zł 
7. Paletka NAKED/ ok. 150 zł 
8. Książka/ ok. 40 zł 
9. Kalendarz na rok 2017/ok. 30 zł

1 komentarz: