19 lipca, 2016

Łatwa fryzura w stylu BOHO


Follow my blog with Bloglovin
Hej dziś po raz kolejny łatwy tutorial fryzurowy, czasu wolnego mam sporo i wymyślam różne nowości. Dziś postawiłam na łatwą fryzurę w stylu boho. Idealnie sprawdzi się na festiwale, plażę i zwykły wypad na miasto. A więc do dzieła :) Jedyne co będzie Wam potrzebne to chęci, szczotka i gumeczka.



1. Włosy rozczesujemy i zaczesujemy do tyłu. Zaczynamy formowanie warkocza
2. Tworzymy warkocza holenderskiego (Pasma dobieramy pod spód) i zaplatamy go mniej więcej do połowy linii uszu. 
3. Z reszty włosów zaplatamy warkocza do końca długości. 


4. Warkocza wyciągamy, przez co robi się szerszy i jest bardziej w stylu "messy" 


I gotowe. Prawda że proste? Warkocz też bardzo ładnie prezentował się na włosach mojej siostry ;)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam taką fryzurkę, często ją noszę :)
    mój blog: KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, a jakie efektywne! Uwielbiam takie lekkie warkocze, super fryzura i dobrze wytłumaczony jest sposób jej wykonania. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym zaprosić cię do wzięcia udziału w premierowym odcinku mojej nowej serii pt. "Oceniam wasze BLOGI" w której to oceniam wasze blogi!
    Wszystkie informacje znajdziesz w tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=L0_471tQB4o
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takich włosach to każde uczesanie będzie wyglądać rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miałam znacznie dłuższe włosy to też się tak czesałam :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń